Rebecca startar nya projekt

Jag började på den här teckningen ikväll för att jag insåg hur ful den förra blev så jag slarv ritade bara bakgrunden och orkade inte göra klart. Men den här tänker jag nog göra klart. Tycker den här blev mycket bättre för den blev inte lika röd. Man lär sig iallafall. Fast jag måste nog endå köpa fler färger men dom jag har är en god början i allafall :) Snart borde jag nog lägga mig för imorgon ska jag och Ellen fara och åka skateboard och snowboard i vännes med några härliga personer från you skate girl.

Men om man jämför med bilden nedan som var den första jag gjorde så tycker jag endå ett jag har förbättrats jättemycket iallafall. Hoppas det fortsätter såhär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0