Nervös kiss

Idag så såg jag den fantastiska showen som Ellen var med i. Den var så bra alla var så duktiga. Allt vat superbra  musiken, skådespelarna ,ljuset och reklam filmen . De hade till och med släpat in en hel bil på scenen. Det var ganska många som jag kände som var med och det var verkligen jättekul att se och jag tog jättemånga bilder(trots att mitt objektiv inte passar så bra för denna typ av fotografering) Jag såg nästan hela showen genom kameran men det är det som gör det så kul. Nu så ska jag försöka öva på min redovisning som jag ska ha imorgon. Men kanske så slipper jag ha den imorgon för att alla kanske inte hinner. Men så ska man inte tänka.
Hehe
.
Från och med nu så skall jag försöka använda flickr lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0