Färger tilltalar mig på något sätt


Hej igen! Jag tror ett jag ska börja blogga igen för att det är så tråkigt att inte blogga för då fotar jag ingenting( det kan också bero på att jag glömt min kamera hos Daniel men jag ska hämta den imorrn) sen så har jag inte ritat eller nånting heller. Jag gjorde typ bara en massa ovärda saker istället för att göra läxan så det är ju mer värt att göra roligare saker.
.
Men en sak som blev bra då jag inte bloggade vara att jag inte gick och la mig lika sent så jag har varit mycket piggare i skolan och det är bra. Men jag ska nog börja blogga igen fast lägga mig tidigt endå:)

Njut nu av bilder jag snott från weheartit medans jag går och tillverkar ett armband. Sedan är det svenska läxa som gäller. (jag vill också ha ett cykelhalsband som på bilden)


Kommentarer
Postat av: Ada

sv; Jaa jag vill så himla gärna! Men jag vet inte hur jag ska få tag i pengarna... :/

2011-05-05 @ 19:55:52
URL: http://adakadabra.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: helt okej:)

2011-05-05 @ 20:26:20
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0