KVANTFYSIK

Idag på skolan så såg vi världens konstigast film. Den var så konstig att hjärnan vred sig i huvudet och att man började fundera på något som verkar omöjligt och oförståeligt. Kvantfysik. Så för att rensa tankarna från denna film så spenderade jag en timme efter skolan på biblioteket.Jag läste inget ,jag tittade på bilder. Jag hittade fem inspirerande böcker som jag lånade med mig hem. Det två teckningarna ovan kommer från boken This is known och den hade smått läskiga halvfula och kreativa bilder i sig. Inte en enda text. Det gillar vi.
.
Nu ska jag plugga styrteknik. Hade hellre spenderat kvällen med att rita och titta på alla fina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0