Arom från ett äckligt kaffe av choklad och mjölk

.
Igår så kände jag mig lite sjuk då jag for till skolan med det var inte så farligt bara lite ont i halsen. Men då vi skulle köra brännboll på skolan blev det hemskt. Det blåste så mycket att vi höll på att frysa ihjäl. Folk stod ju endast i shorts och t-shirt så vi försökte lägga oss ner på det varma konstgräset för att slippa lite av vinden.
.
Då skolan slutade började det regna(ja det här börjar låta som en våder prognos eller nåt) Men jag Ellen och Natalie gjorde det bästa av situationen och for på biblioteks cafeet och diskuterade mycket veganism ,vegetarianism och en massa andra intressanta saker. Det var mycket trevligt. Vi satt där enda tills det stängde för att sedan fortsatta våra diskussioner ute i regnet tills vi behövde gå på toaletten så jag och Ellen for hem till henne där vi också åt en väldigt improviserad tacos middag. Mycket gott.
.
Kvällen var trevlig tills jag insåg hur mycket klickan var. 20.30! Jag blev helt förvånad att klockan var så mycket för vi hade ju precis ätit middag och jag hade ju bestämt med Deniel att jag skulle vara med honom på kvllen så jag slängde mig på cykeln och rushade i regnet. Det var kallt blött och hemskt. När jag kom fram så kände jag mig sjuk och trött så vi satte på en bra film. Cast away.
.
Idag så var jag tvungen att fara hem för jag kände mig så sjuk så nu sitter man här under en filt och mår dåligt medans man hoppas att någon skall komma med en ben and jerrys gass till mig. Livet är hemskt men endå bra. För förutom vädret och att vara sjuk så var det en väldigt bra början på helgen. Men jag hoppas jag inte får jättemycket feber eller nåt. Även om det känns som at jag har feber nu.
.
Tänker iallafall spendera kvällen med att se på film. Även om jag hade velat redigera fler bilder från valborg nu när jag fått tillaka min kamera.
,
Tror aldrig jah har skrivit ett sånt här långt inlägg. Men det kändes bra att skriva nåt för en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: olivia oli

krya på dig :)

2011-05-07 @ 21:57:39
Postat av: Rikardmonica

I see first time your site guys. I like you :)

2011-06-02 @ 10:14:30
URL: http://rikardmonica.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0