MUSIK

Igår så lyssnade jag på musik hemma för första gången sedan höstlovet. Hade så mycket prov att plugga till att jag och var så nervös men det gick ju fint tillslut. Jag satte på spel listan jag lyssnade på förra våren och blev aldeles fylld med vårkänslor och började rita.

jag ritade en söt katt som söker hem. Den är ritad i promarkers.
Tog katten ett steg längre och provade ett rita med vanliga färgpennor/akvarellpennor.
-
Blir så less på att det är så himla mörkt att man knappt ser vad man ritar. Längtar tills sommaren synd bara att man känner för att göra andra saker än att rita då.

 


Kommentarer
Postat av: eln

the cat can stay with me. å.

Du ritar så himla bra. !

2012-01-04 @ 22:58:51
URL: http://vikstromellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0