FÖRSTA SEMESTERVECKAN

Semestern har börjat riktigt bra. Jag har ätit jordgubbar tills jag fått ont i magen.Lekt med världens finaste hund.Lagat pekingsoppa hela två gånger.Målat  om ett snorgrönt rum.Efter tre lager färg var det vitt och fint.Daniel var mycket nöjd över sin prestation.så vi hängde upp en död älg på väggen.Sedan fulade vi oss en massa.Roger har också fått ett rött och fint halsband med bjällra på och en alldeles förstor kattsele men han blev nöjd ändå. Jag har också varit i Robertsfors några dagar och hälsat på finaste Ida men där tog jag inga bilder.Imorgon ska jag köra bilen från helvetet till Stenfors och senare i veckan far vi till trästocks festivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0