BEGRAVNING

I förra torsdagen var jag på morfar Gustavs begravning och jag fick träffa en massa släkt jag aldrig tidigare hade träffat. Sedan fick jag äta smörgåstårta för första gången i mitt liv. Vanligtvis brukar det vara en massa läskiga döda djur på dem men nu så var den helt vegetarisk.
På kvällen så var det väldigt kallt och snöigt.Jag blir alltid så besviken på mina bilder då jag går igenom dem på datorn på min kamera(som är sämst) så ser man inta riktigt vart skärpan hamnar eller om den blir suddig. Jag funderar allvarligt på att lägga ner bloggen tills jag köper en ny. Jag fattar egentligen inte varför jag inte bara går och köper en. Men jag är så himla snål och mår typ bra av att ha pengar på banken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0