JORDGUBBAR

Idag så ösregnade det verkligen då jag skulle cyklar hem från praktiken så jag svängde in på ica maxi för att vänat ut det värsta. Väl inne så upptäckte jag att jordgubbarna endast kostade 19 kr/förpackning.Så en förpackning blev det.  Jag hade köpt fler paket om jag vetat att Roger skulle slicka i min jordgubbs skål så att jag var tvungen att ge han litegrann. Han skulle inte ha gett sig annars.Jag har också påbörjat en bild.Och jag har gjort en egen katt toa av folieformar. Tanken är att låta katten vänja sig vid toalettstolen i början och sedan klippa ett större och större hål i mitten tills man kan plocka bort den helt. Lätt värt 50 kr istället för att köpa Litterkvitters svindyra plast set för 600kr. Men man ska tydligen kunna lära en katt att gå på toan på endast 8veckor, lättvärt. Kattsand är sjukt dyrt och inte särskillt miljövänligt. Att jag inte tänkte på detta från början då jag skulle lära Roger att gå på kattlådan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0