SKRIDSKO LEKTION

Hittade just en film på youtube som Viyan  har filmat så jag ledde en skridsko lektion på idrotten. Kul att titta på. Det är jag som har en röd hjälm i början. Har vit hjälm ibland också annars äre ju bara å titta efter att par vita skridskor. Jag måste nog säga att det jag är mest nöjd med under min gymnasietid är mitt MVG i idrott. Det är något jag aldrig trott jag kunnat få då de mesta av idrotterna baseras på bollsportersom jag aldrig riktigt varit så förtjust i föränn nu. Det känns verkligen som en stor förbättring sen mellanstadiet då jag och Emelie gick promenader i skogen eller läste kalle Anka och åt chips i min koja istället för att vara med på idrotten. Men jag tog tag i mig själv och det funkade. Jag saknar verkligen våra idrotts lektioner med Anngärd.
.
Nu så måste jag sova för imorgon tar Daniel studenten! Jag har aldrig varit på en student förr, och det är inte färänn nu jag riktigt förstår vad studenten innebär. Jag hoppas har får den bästa dagen i sitt liv och jag är mycket stolt över han !

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ha, ha det var en kul film. Rebecca dominerade på isen.

2012-06-13 @ 00:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0