TIDEN

Har ni tänkt på hur mycket fortare tiden går ju äldre man blir. Jag kom ihåg den dagen då jag var liten och insåg att helgen bara hadde två dagar. Jag frågade till och med pappa om de hade tagit bort dagar från helgen. Jag känner samma sak med sommarlovet nu. När jag var liten så var ju sommarloven oändligt långa och då var jag endå på skolans fritids i några veckor. Nu när sommarlovet just har börjat så känner jag mig redan stressad att hinna göra allt jag vill göra. Denna filmen handlar om detta. Den är dessutom sjukligt bra gjord, bästa stop motion filmen jag sett tror jag.

Detta är behind the scenes till filmen, lärorikt och fint.

THE EAGLEMAN STAG from Mikey Please on Vimeo.

Making The Eagleman Stag from Mikey Please on Vimeo.

Nu måste jag sova för imorgon ska jag vara i en verkstad och skruva ihop skogsmaskiner. Vem kunde ana att jag skulle jobba med något sådant. Fick åka truck idag också, sjukt läskigt att hissas så högt upp i luften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0