EURASIA

Idag så far hela släkten och åt middag på eurasia för att farfar hade fyllt år. Tyvärr så hade de ett ganska dåligt utbud av vegetariska rätter så jag tog en pizza för ovanlighetens skull. Tänk att varje gång jag äter pizza så inser jag varför jag inte brukar äta pizza i vanliga fall. Jag börjar nämligen alltid må illa av det och kan inte äta upp även fast jar inte är helt mätt. Hemlagad mat är oftast godast, då kan man äta grönsaker tilll också.Men trevligt att träffa Släkten iallafall, nu blir det att mosa benen på iksu.
Mästa bilden på länge. Synd bara att fokusen hamnade fel.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: Tack :) är faktiskt riktigt nöjd :)

2012-03-30 @ 23:38:16
URL: http://grisbacka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh, ja det tycker jag vi borde göra! Det skulle va jättekul! Nu på lovet skulle ju vara perfekt :D

2012-04-03 @ 12:56:52
URL: http://etamyrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0