NIKKI ÄR BRA PÅ ATT VARA HUND

Nuförtiden går nästan all min tid åt till skolarbete och så försöker jag göra klart körkortet så fort som möjligt. Jag tar inte så mycket bilder och de bilder jag tar är mest på Daniel. Även om han är världens snyggaste och jag skulle kunna ta miljoner bilder på honom så kan det ju bli lite för mycket av det goda,och Nikki vill ju inte vara med på bild hon heller :P.Jag får väl vänta till sommarn då mina fingrar inte fryser till is varje gång jag ska ta bilder. Längtar till våren.Jag är så himla avundsjuk på alla bloggare som bor i södra sverige och har slutat använda vinterjackan.
.
Nu blire att plugga körkorts teori så att det blir en sak mindra att bekymra sig över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0