KONSTEN ATT FÖRSTÖRA SITT HÅR

Ja det här med hårfärgningen gick ju verkligen inge bra. Det blev typ ofrivillig ombre med massa fläckar och skit. (Ni får se imorgon då jag tagit en bild) Tror jag ska försöka färga en gång till innan jag bestämmer vad jag ska göra med håret. Man vet inte när håret ger upp på riktigt. Då kanske det är bäst att Klippa bort en massa. Tycker att bilderna nedan är himla fina. Kanska borde köpa en lös lugg och klippa bort resten så att det liknar bilden längst till höger fast utan massa hår därbak? Nu känner jag mig ungefär såhär! (En bild på mig då jag var 13 tror jag då jag och Ida tävlade om vem som kunde ha flest körsbärs kärnor i munnen i Bulgarien) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0