KORVSTROGANOFF

Imorgon kommer Ida hit och det kommer bli så himla kul. Vi ska fara på 5ive (hon har aldrig varit där) sen så ska vi fota en massa bilder och gå promenad runt nydala. Jag hoppas verkligen att väder prognosen har fel om att det ska snöa i helgen,vill ju ha sol och imorgon hade jag dessutom tänkt gå till skolan men det tar lite mer än en timme så jag får se om jag orkar stiga upp lite tidigare fast om vädret är hemskt så avstår jag nog.
.
Idag så gjorde jag dessutom världens godaste korvstroganoff med blomkålsris. Här är receptet fast jag bytte ut korven mot sojakorv och hade inte i någon kalvfond. Men det bli hur gott som helst. Kommer typ inte kunna tänka på annat än korvstroganoff imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0