NYA INKÖP

Idag så åt jag världens godaste frukost,quorn burgare och sallad. Eftersom att jag var ledig ända fram till ett så passade jag på att gå till cyberphoto och köpa en fjärutläsare med timer och en 7 i en reflexskärm. Det kommer nog väl till pass i helgen då jag och Ida ska fota nya bilder till henner bloggdesign. Det känns verkligen kul att kunna ta bilder utan att stå vid kameran.
.
Köpte lite färska hallon också. Jag förstår verkligen inte att jag aldrig har köpt det förr för det var verkligne hur gott som helst(fast inget slår svenska vildhallon). Längtar tills man kan köpa svenska jordgubbar, kommer typ äta ihjäl mig på dem i sommar.

Kommentarer
Postat av: Mive westerlund Molinaro

Jätte fin blogg hoppas att du får en underbar dag :)

2012-05-03 @ 08:25:31
URL: http://nattstad.se/mivewmolinaro/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0