SÖNDAG

Ida kom ju som sagt hit i fredags och då for vi på 5ive. Det kändes konstigt att inte Daniel var med har aldrig varit där utan han förr. Men tur iallafall att Ida var där och kunde skrämma bort alla sliskiga typer och vi hade sjukt kul, synd bara att hon var tvungen att fara så tidigt på lördan för då hann vi varken ta kort eller gå runt nydala. Men det får bli en annan dag helt enkelt. Ida du får komma tillbaka hit snart och hämta ringen du glömde här ! <3
.
Idag så kände jag mig lite förkyld så jag tog en promenad runt nydala idag istället för att träna benen eller springa, tror det är ungefär en mil så det får bli min dagliga motion idag. Annars har jag inte gjort så mycket annat vettigt,bara varit med mig själv och tagit det lungt. Sånt kan behövas ibland.
Jag tycker verkligen att isen borde smälta lite fortare.Det är ju snart dags för första doppet ju !
Här en en bild på då jag och Ellen badade den 1a juni förra året,sjukt kallt.

Kommentarer
Postat av: Clara

sv: åh tack :)

2012-05-07 @ 00:12:04
URL: http://ckklara.blogg.se/
Postat av: ellen

jaha var det första juni. jag trodde det var första maj så jag har gått runt och sagt till folk typ:

-Åh förra året kunde man ju ta första doppet första maj men i år verkar ju inte det gååå.

He. men det ser somrigt ut iaf även om det var svinkallt:)

2012-05-07 @ 11:37:39
URL: http://vikstromellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0