HALV

 
Idag så hade vi halvdag på skolan för att lärarna skulle ha utbildning eller något. Helt plötsligt fick jag massor av tid att göra annat än läxor och tråkiga saker. Något annat som också är bra är att jag äntligen har fått en diskmaskin! Då nu slipper jag handdiska helatiden. Så jäkla skönt.
 
Annars sa har hela denna vecka gått ut på att drömma om en ny kamera som jag upptäckte i början av veckan, Canon 6D. Tidigare ville jag ju ha en Canon 7D men nu när Canon 6D har kommit ut så känns det lika bra att köpa en fullformats kamera även om det innebär att jag inte kan använda mina gamla objektiv då. Men man kan ju alltid sälja dem. 

Kommentarer
Postat av: AMANDA MALMEHED

Älskar din header! :D

Vad är dina planer för helgen? :)

2012-11-16 @ 22:43:24
URL: http://amandamalmehed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0