IS PÅ NYDALA

 
Igår var jag och Viyan och fotade vid nydala. Det var så himla fint där vid solnedgången. Jag hade ingen aning om att det redan skulle vara is där och det var till och med massor av folk som åkte skridskor på isen, det såg verkligen jättekul ut. Synd bara att det var så kallt och att det blev mörkt så fort så vi orkade inte vara ute och fota så länge. Tittade nyss lite på webbkameran som sitter på nolias bandybana och såg att det var is där med så nu börjar det ju  bli dags att planera inför hockey säsongen:D  Det ser jag verkligen fram emot. 
.
Nu måste jag gå och väcka Daniel så att han inte sover bort hela dagen. Vi satt uppe till klockan 3.30 igår och såg på Konungens återkomst. Det måste vara den längsta filmen jag sett men nu har vi iaf sett igenom alla flmerna så att vi är redo för Hobbit som kommer ut den 12 december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0