BANANMUFFINS

Igår bakade jag bananmuffins. Fick dela receptet i en tredjedel för att jag bara hade en banan så det blev bara 5 muffins men det var gott endå. Bananmuffins är verkligen ett bakverk som lätt glöms bort. Det är ju hur gott som helst och jättenkelt att göra. Vanliga muffins som inte har någon smak är ju inte alls goda men mosar man i en banan så blir dom genast mycket saftigare och godare.Egentligen borde man ju mosa ner lite banan i chokladmuffins bara för att få till det där lilla extra.
Kaffet på bilden gjorde jag bara för syns skull. Tyckte att det såg mycket roligare ut med kaffe i koppen än vatten som jag egentligen drack. Orkade inte ens värma vattnet, tror att det är därför det blev ett vitt skum på ytan. Fast det kanske är så snabbkaffe ser ut ? Servisen är från farfar, tycker att den är hur gullig som helst. 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0