BYTA BLOGG

Något jag har funderat på ett tag nu är om jag ska byta blogg. Altså byta från blogg.se till nån annan hemsida. Jag tycker att blog.se är sjukt dåligt för att de inte har pilar längst ner så att man kan bläddra bakåt i arkivet. Brukar själv tycka att det är irreterande att vara på bloggar då det inte går att bläddra bakåt i arkivet. Men frågan är vilken sida jag ska välja då ? Devote, bloggspot eller nån annan sida som man kan bläddra bakåt i arkivet på. Tips? 
Jag skulle också vilja flytta mina tidigare inlägg men jag förmodar att det inte går.De flesta stora bloggare brukar ju göra så. Hade gärna velat ha alla mina blogginlägg på samma blogg för det blir ju roligare så. Får göra lite mer reachsearch om detta helt enkelt. 
.
Undrar egentligen varför blogg.se inte fixar pilar där nere för de lär ju forlora ganska många användare på grund av det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0