JULETIDER?

Alltså jag har typ bara bilder på mig själv just nu för jag har inte hunnit fota nåt på grund av alla läxor. 
Nu har jag iallafall nyss ätit korvstroganoff och blomkålsris så att jag är alldels mätt. Märkte att affärerna redan har börjat julskyllta. Känns lite väl tidigt (men det tycker man väl alltid?) fast jag har typ haft julkänslor i flera veckor nu bara för att det är mörkt då jag vaknar på morgonen men jag tycker endå inte att man ska börja äta julmat och sånt föränn första advent. Annars blir man ju så less innan jul.
.
Min cykel har ju fortfarande punktering så hela den här veckan har jag gått hem från skolan och det är ju bra motion även om det tar mycket längre tid för det är typ en halv mil dit. Ska försöka laga punkteringen på lovet hade jag tänkt. Man blir så handikappad då man inte har någon cykel. Jag fattar inte hur man hellre kan vilja ta bussen till skolan då det tar så sjukt mycket längre tid och är så himla mycket folk på bussen. Bussen är bara bra om det är snöstorm eller något. Ja det var allt jag hade på hjärtat idag för nu gäller det att skriva klart min svenska essä till kl 23.59. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0