EMSING



Idag var ju jag och Emelie i studion på midgårds skolan och fotade lite. Studion var lite under mina förväntningar för att det fanns inga softboxar, paraplyer eller vanliga blixtar där som jag hade förväntat mig. De lampot som fanns där är knappast något man själv skulle köpa om man ville göra en studio men de funkade att ta bilder med och det var mycket roligt att vara där. Vi har redan kommit på några ideer för kommande fotograferinger för den här gången så var det ganska oplanerat och vi testade bara en massa saker.
.
Efter att vi hade fotat så for vi på café göteborg och fikade. Det är alltid över ens förväntningar där och vi åt tills vi mådde illa för att det var så gott. Vi satt där i fyra timmar och hade det trevlig och spelade alfapet. 

Kommentarer
Postat av: anonym

det där är ju inte midgårds foto studio, det där är ju bara i stora studion. Den bättre studion är i e-huset

Svar: Jo jag vet att det finns två men vi visste inte att den andra var bättre :)
rebecca

2013-01-12 @ 03:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0