MINA ÄLSKLINGAR

Här är några bilder på männen i mitt liv. En av männen ska dock bli en eunuck på tisdag och då är det inte Daniel jag syftar på. Med detta menar jag att Roger snart inte kommer att ha några pungkulor kvar.
På tisdag så ska också jag och min klass åka till göteborg så det blir kul.Vi kommer att spendera 3dagar i götet för att besöka chalmers, volvo mm. 
 
Anledningen till att det har stått stilla här på bloggen ett tag är att jag har prioriterat skolarbete och träning. Jag har också skaffat en ny blogg där jag skriver om kost och träning. Bloggen är mest för mig själv för att jag ska kunna fota något utan att det tar allt för mycket tid av mitt liv men jag tänkte att jag skulle länka den här om någon vill läsa. Ni finner bloggen på jagershalsa.blogspot.seSedan jag skaffade den bloggen så har jag insett hur otroligt dålig blogg.se är så jag funderar starkt på att skaffa en ny fotoblogg på blogspot men det som känns tråkigt då är att jag inte längre kommer att ha alla mina inlägg på ett och samma ställe. Men jag får se hur jag gör, lär väl bestämma mig då jag kommer in i en fotoperiod igen.

Kommentarer
Postat av: Emmaholm.se

Sjukt söt katt!

2013-04-15 @ 15:16:34
URL: http://www.emmaholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0