LONDON


För några veckor sedan så var jag i london för att hälsa på Emelie, Elina och Sofie som bor där just nu. Det var verkligen skönt att åka bort ett tag och se lite nytt. I London så turistade vi lite så att jag skulle få se Big Ben, hyde park, slottet mm. Vi gick också på ett stort konstmuseum där vi fick se massor av kända tavlor. Jag älskar verkligen att gå på konstmuseum för jag blir så inspirerad varje gång. Vi åt också massa god mat och jag gick även och shoppade lite. Var helt klart en trevlig resa och jag hoppas att jag hinner fara dit och hälsa på nån fler gång innan de flyttar hem igen. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yasmine

du borde uppdatera oftare! ^^

Svar: Jag ska försöka göra det från och med nu :)
rebecca

2014-02-24 @ 09:59:53
URL: http://upprepat.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det var kul att ha dig här och du får gärna hälsa på igen!:)

2014-02-24 @ 15:59:15
URL: http://sofiemarklunds.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0