FÖRRA HELGEN

Nu såhär lagom till nästa helg så ska jag berätta om min förra, mest för att jag tycker att det är kul att gå tillbaka i arkivet för att se vad jag har gjort. Jag var först hos ida i Robertsfors där jag fick träffa lilla Elias som Elin har lyckats klämma ut i Januari. Han var riktigt gullig och pytteliten. Jag fotade han lite, första gången jag tog bilder på en Bebis men det gick ganska bra förutom att det solen höll på att gå ner så att det inte blev lika bra ljus. 
 
Efter att jag varit i Robban så for jag in till stan för att det var interntionella kvinnodagen. Jag och Ellen åt billig veganmat på Hamnmagasinet som var alldeles proppat med folk som vill förbättra världen. Alla stolar var upptagne så vi fick sitta på golvet i ett hörn och äta vår soppa men det var mysigt det med. Lördagen avslutades på Take Queer tillsammans med Daniel, Anton, Julia,Henke och resten av ekipaget. Det blev minst sagt en riktig toppen helg (Förutom att mitt 50mm objektiv gick sönder så det är på lagning nu) Ha en god kväll nu så ska jag återgå till alla skoluppgifter och snyta min snoriga näsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0