KONST FRÅN DEN MÖRKA SIDAN

Det har varit tyst här ett tag nu så jag tänkte att jag skulle uppdatera lite om arbetsflödet på en av teckningarna jag håller på med just nu. Den översta bilden är grundskissen som jag sedan vidareutvecklade till bilden som jag senare kalkerade av så att jag kunde göra den slutgiltiga teckningen. Som ni ser så har jag en trogen liten följeslagare också som gärna kommer och sätter sig på papperet då jag ritar. Just nu så har jag inte ritat på den på ett tag för ett mina gråa copic markers tog slut men jag har beställt påfyllning så att ni kommer att få se slutresultatet senare. Den tar ett tag ett rita då jag har gjort den på ett A2 papper.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

skitsnyggt!

Svar: Tack så mycket !
rebecca

2014-05-03 @ 20:00:00
URL: http://upprepat.blogg.se/
Postat av: Vanja

Hejsan! jag är Vanja, Bengts styvdotter. Vi har träffats kanske 2 ggr så vet inte om du kommer ihåg mig:) Jag hittade din blogg av en slump, och jag tänkte passa på att fråga om du vet om Gorim fortfarande lever? Såg väldigt fina bilder på honom här:) skrev min email om du känner för att svara där. Hoppas allt är bra / Vanja

2014-11-15 @ 18:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0